Eiwitrijke salade met garnalen

Bereidingstijd: 15 minuten

Houd je van een frisse salade? Dan is dit zeker een aanrader! Het gerecht is binnen 15 minuten klaar en ontzettend voedzaam. Ben je niet zo dol op garnalen? Geen probleem, dan vervang je deze voor gerookte kipfilet!

 

Ingrediënten voor 1 persoon:

  • 200 gram garnalen
  • 50 gram verse doperwten
  • 175 gram broccoli
  • 30 gram fetakaas
  • 4 takjes munt (alleen de blaadjes)
  • snufje peper en zout

 

Bereiding:

Kook de broccoli en doperwten in ruim water gaar. Bak ondertussen de garnalen gaar of als je al voorgekookte hebt hoef je ze alleen maar op te warmen. Giet de groenten af en voeg samen met de garnalen op een bord. Snijd de muntblaadjes fijn en voeg aan de salade toe. Verkruimel de fetakaas en strooi deze erover. Breng op smaak met peper en zout. En.. binnen 15 minuten heb je een heerlijk lunch.

 

Energie:

  • Kcal: 328
  • Eiwit: 43 gram
  • Koolhydraat: 20 gram
  • Vetten: 10 gram
Deel dit bericht

Misschien vind je dit ook leuk om te lezen:

Een weekje de sfeer proeven?

Meld je dan aan voor een gratis proefweek. Zo kun je zelf ontdekken hoe leuk het is om deel te nemen aan de lessen bij INVORMsport. Tegelijkertijd kunnen wij jou alles uitleggen over de werkwijze bij ons en helpen wij je met de juiste combinatie van workouts, coaching, expertise en prijs. Geheel vrijblijvend met een persoonlijk advies op maat! Dat wat het beste werkt voor jou.

Vul jouw gegevens in en dan nemen we contact met je op voor het plannen van je proefweek. Of bel direct naar 06 16 94 78 571 voor meer informatie.

Liever direct lid worden? Meld je hier aan!