Cottage cheese met bosbessen en pecannoten

Bereidingstijd: 10 minuten

 

Wil jij ook wel eens iets anders dan salade of brood middags? Dit is een lekkere lunch, simpel in bereiding en makkelijk om mee te nemen en/of onderweg op te eten. Een snellere manier om je portie eiwitten binnen te krijgen is er bijna niet!

 

Ingrediënten:

  • 100 gram bosbessen (bevroren)
  • 200 gram Cottage cheese
  • 20 gram pecannoten

 

Bereiding:

Laat de bosbessen eerst ontdooien. Dit kun je doen door deze de avond van te voren uit de vriezer te halen of deze voor maximaal 30 seconden in de magnetron te zetten. Gooi het vocht van de ontdooide bosbessen niet weg. Meng de bosbessen inclusief vocht met de cottage cheese en pecannoten. Breng op smaak met eventueel wat peper en zout en eetsmakelijk!

 

Energie:

  • Kcal 363
  • Eiwit: 27 gram
  • Koolhydraat: 12 gram
  • Vet: 22 gram
Deel dit bericht

Misschien vind je dit ook leuk om te lezen:

Een weekje de sfeer proeven?

Meld je dan aan voor een gratis proefweek. Zo kun je zelf ontdekken hoe leuk het is om deel te nemen aan de lessen bij INVORMsport. Tegelijkertijd kunnen wij jou alles uitleggen over de werkwijze bij ons en helpen wij je met de juiste combinatie van workouts, coaching, expertise en prijs. Geheel vrijblijvend met een persoonlijk advies op maat! Dat wat het beste werkt voor jou.

Vul jouw gegevens in en dan nemen we contact met je op voor het plannen van je proefweek. Of bel direct naar 06 16 94 78 571 voor meer informatie.

Liever direct lid worden? Meld je hier aan!