Spring smoothie met mango - INVORMsport recepten


INVORMsport

Spring smoothie

eiwitrijke smoothie met banaan en mango

Bereidingstijd: 10 minuten

Een lekkere frisse smoothie gemaakt van banaan, mango en sinaasappelsap. Het recept is eiwitrijk en makkelijk om onderweg te drinken.

Ingrediënten

  • 200 gram Griekse Yoghurt 2% vet (je kunt ook 0% vet gebruiken)
  • 30 gram eiwitpoeder (vanillesmaak)
  • 1 middelgrote banaan
  • 300 gram bevroren mangostukjes
  • 300 ml versgeperste sinaasappel-banaansap (kan ook alleen sinaasappelsap gebruiken)

Bereidingswijze

Gooi de Griekse Yoghurt, de bevroren mangostukjes en de banaan in de blender. Meng dit tot een gladde massa. Voeg vervolgens de eiwitpoeder eraan toe en meng het nogmaals goed door elkaar. Verdeel de yoghurt over 2 glazen. Verdeel de versgeperste smoothie over de 2 glazen en smullen maar!

Tip: wil je meer vulling? Voeg dan je favoriete granola of muesli eraan toe!

 

Energie

  • Kcal 342
  • Eiwit: 19,5 gram
  • Koolhydraat: 57 gram
  • Vet: 3,5 gram

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.